BINGO

skrivet: 2011-11-17 ♥ 19:22:10
Ikväll ska vi bli miljonärer på bingolotto. Yes, you heard me. Fast det var egentligen inte alls tanken med kvällen men när en fin vän berättade att hon skulle spela (och vinna) ikväll blev jag lite sugen jag med. Så jag skickade ut Niklas till Statoil när han kom hem från jobbet och nu har vi varsin lott. Så det är väl bara att hålla tummarna nu då, haha. Ett tillskott i kassan så här inför jul skulle inte vara fel alls.



Förresten, är sjukt trött ikväll. Har ingen aning om varför men när solen börjar gå ner blir jag så jäkla sömnig. Och med tanke på att solen försvinner vid fyratiden är det inte så himla praktiskt eftersom jag brukar vilja plugga på kvällen. Men det kanske blir bättre när det här gråa, dimmiga vädret övergår till snö och frost. Hoppas det!

Kommentarer
Becca:

Du är inte ensam om att bli trött när mörkret smyger sig på... Vann ni något?

2011-11-17 ♥ 23:25:51
blogg: http://isladebecca.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal