BUSY DAY

skrivet: 2011-11-07 ♥ 22:17:48
Vad tråkig bloggen har varit idag. Jag ber lite om ursäkt men ni vet ju varför. Och måndagar är lite speciella för mig. Jag kommer liksom aldrig igång ordentligt. Men jag har i alla fall läst genom alla 51 sidor och imorgon blir det repetition och kommentarsskrivning. Det är egentligen inte så hemskt som det låter men det är något bitterljuvt över att vara tvingad att lära sig någonting. Med deadline.

Hursomhelst har jag haft en mysig dag när allt kommer omkring. På eftermiddagen kom mami på besök och vi fikade och såg på film i soffan. Vi tittade även i inredningstidningar och jag visade lite vackra ljuslyktor som jag tänker köpa till ett inredningsprojekt som jag och min privata snickare skissar på. Tänkte visa mer om det imorgon men tills dess - visst är denna lykta i fattigmanssilver från Ljuvali alldeles underbar? Ska skynda mig och klicka hem den innan den tar slut!


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal