LÄSDAG

skrivet: 2011-11-20 ♥ 14:25:31
Gaaaahhh, jag är så sjukt uttråkad. Ni som följer min blogg vet kanske att söndagar är min favoritdag då jag myser omkring med lite allt möjligt, hemmapysslar, vilar, äter choklad - och ja, det jag känner för i princip. Men idag måste jag plugga HELA dagen. Blä. Jag ska nämligen på shoppingutflykt imorgon så hela måndagen går bort och även tisdag kväll. Sakerna jag ska göra är naturligtvis jätteroliga men att streckläsa rysk politik är kanske inte världens mysigaste söndagssyssla. Men skitsamma, nu ska jag ge mig på den där gigantiska blå boken (med engelsk facktext i storlek 10) till höger på bilden. Sida 105-235, here I come.


Kommentarer
jane:

Det lät tungt med alla dessa sidor av text.. Du får tänka framåt :-) Kämpa på!!

2011-11-20 ♥ 18:51:26
blogg: http://janearen.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal