LUNCH OCH ÄRENDEN

skrivet: 2011-09-20 ♥ 14:51:36
Ibland blir det inte riktigt som man har tänkt sig. Jag skulle till exempel fotografera dagens outfit men kom inte på det förrän jag hoppat i myskläderna. Det blev heller ingen bild tagen under min lunch men ni får hålla till godo med en vanlig webcambild istället. Hursomhelst, nu har jag precis kommit hem från myslunch på stan med min fina sis som ska sticka till Norge på obestämd tid. När vi hade kramats hej då överlämnade jag några födelsedagspresenter i finaste butiken och sedan hoppade jag in en snabbis på Åhléns och köpte en citruspress.


Nu ska jag ägna resten av dagen åt ryskaplugg. Har hamnat lite efter på grund av att jag jobbade söndag och måndag men jag ska nog hinna ikapp. Och däremellan ska jag försöka hinna pussa lite på min pojkvän också. Vi har inte setts på nästan två dagar men nu är han äntligen hemma!

Kommentarer
Nathalie:

hej! har du något bra pluggtips du vill dela med dig av?:D skriv gärna här http://liborius.devote.se/blogs/12556580/jag-var-bara-inte-gjord-foer-dessa-dar.htm#WriteComment vill samla ihop alla på ett ställe:)

2011-09-20 ♥ 15:01:44
blogg: http://liborius.devote.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal