Debut

skrivet: 2012-04-19 ♥ 18:04:53
I eftermiddags gjorde jag debut som blodgivare. Det var hur coolt som helst. Så sjukt häftigt att kunna bidra med hjälp till människor som blir sjuka! Donerade dessutom min gåva till Blodcancerfonden som ligger mig varmt om hjärtat.

Nackdelen med det hela är att man blir lite dåsig, matt och trött efteråt så nu tänkte jag faktiskt ta ett varmt bad och sedan hänga i soffan resten av kvällen. Har en hel hög med tidningar som jag inte hunnit bläddra i så förhoppningsvis kan jag börja läsa i dem.


Kommentarer
C:

Stolt mamma!!! Love you <3

2012-04-19 ♥ 19:37:05
Becca:

Starkt av dig!

2012-04-19 ♥ 22:43:44
blogg: http://isladebecca.blogg.se/
Hanna:

Så bra, vi kan aldrig bli för många blodgivare! ;) har märkt av dåsigheten och t.o.m. blivit yr någon gång så man ska allt ta det lugnt efteråt och passa på och slappa :P

2012-04-19 ♥ 23:05:06
blogg: http://hannaedman.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal