God morgon onsdag

skrivet: 2012-02-22 ♥ 09:37:52
Hej hopp. Jag kan inte förklara med ord hur mycket jag älskar att vakna upp på morgonen utan att tvingas ut i kylan. Att få brygga mitt eget kaffe, ta en dusch i lugn och ro, äta frukost med Colin och sätta igång med jobbet - i pyjamasbyxor. Det är precis vad jag gjort i dag och precis vad jag behövde. Känner mig sjukt sliten i hela kroppen efter allt pendlande. I natt hade jag så ont i benen att jag var tvungen att gå upp och ta en Ipren för att kunna sova. Usch. Men nu försöker jag att ta nya tag. Om en halvtimma ska jag träffa min samtalskontakt på vårdcentralen och sedan hem och fortsätta jobba. I dag sitter jag och räknar olika priskalkyler till olika återförsäljare runt om i Sverige. Inte världens roligaste men rätt så avkopplande.


Kommentarer
Anonym:



SVERIGES STÖRSTA BLOPPIS? – www.cli.blogg.se/kop



Över 340 plagg säljes nu på www.cli.blogg.se/kop. Allt är i mycket fint skick och det mesta som lagts upp är helt oanvänt – dvs. NYSKICK!

Enkel navigering på bloggen så klicka dig in för att fynda fräscha, nyinköpta plagg till tokfina priser!



- KLÄNNINGAR - Läckra festblåsor, cocktailklänningar i alla tänkbara modeller och färger

- YTTERPLAGG – jeansjackor, skinnjackor, päls, slalom, parkas, vinterjacka

- VÄSTAR – jeans, päls och paljettvästar

- SKOR - 30 par i snygga, unika modeller – Många helt oanvända!

- VÄSKOR – Partyväskor, shoppingbagar eller varför inte väsksmycken?

- NEDERDELAR – Massa shorts/leggins/kjolar

- ÖVERDELAR - Linnen, partytoppar, oversize t-shirts, koftor – ALLT

- SMYCKEN - Halsband, armband, örhängen, earcuffs, ringar – nästan som en hel smyckesbutik!

- ÖVRIGT - Mini volumastertång, spegel, sveamössa, bälten, diadem



Vad väntar du på? In och fynda på www.cli.blogg.se/kop

2012-02-22 ♥ 10:39:02





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal