Highlighter

skrivet: 2012-02-20 ♥ 11:15:00
Nu när man är som blekast tycker jag att det är viktigt att ha en snygg highlighter. Just nu använder jag två olika från Lancôme. De är ganska snarlika men den med rosen är aningen varmare i färgerna än Maison Lancôme (andra bilden).

När jag använder mina highlighters brukar jag vispa rougeborsten över hela ytan så att nyanserna blandas och sedan borsta lite lätt över kindbenen, på näsan och slutligen en dutt på hakspetsen.  Det är inte så noga för en highlighter är alltid väldigt transparent och lämnar därför inga markanta "streck" i ansiktet.



Kommentarer
Simona:

Hej! vilken underbar design, har du gjort den själv? :) Hoppas du får en toppen start på veckan :)

2012-02-20 ♥ 12:04:31
blogg: http://simonis.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal