Namaste

skrivet: 2012-01-29 ♥ 21:15:06
I kväll var jag på mitt första yogapass någonsin. Jag har alltid haft lite svårt för yoga eftersom jag är så uppstressad och haft väldigt svårt att slappna av i ett rumt fullt med folk. Men nu så kände jag att var sugen på att ta tag i det här stressproblemet så jag bokade in mig på ett baspass med en kompis och är nu helnöjd! I början var jag stel som en pinne i hela kroppen men mot slutet kände jag att jag kunde andas normalt. Det kändes som om luftvägarna varit åtskruvade men nu äntligen öppnats upp. Så skönt! Dessutom kände man sig riktigt avslappnad men samtidigt väldigt lätt i kroppen. Ska definitivt boka in mig nästa vecka igen!



När jag kom hem tog jag ett varmt bad för att tina upp min istappskropp och nu har jag precis ätit en kvällssmörgås i soffan. Tänkte slötitta lite på Wallander innan jag flyttar in i sovrummet. Jag ska nämligen upp tidigt i morgon igen. Önskar att jag kunde berätta mer men det är liksom inte officiellt ännu och heller inte ens säkert att det blir något utav det. Men hur som helst hör jag säkert av mig via Twitter under dagen och kl 10.00 har jag tidsinställt ett roligt inlägg till er! God natt ♥

Kommentarer
caroline:

Vilken mysig blogg du har, GILLAS!

2012-01-29 ♥ 22:16:30
blogg: http://guldklimpan.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal