PARANORMAL ACTIVITY 3

skrivet: 2012-01-21 ♥ 10:12:59
I går såg jag Paranormal Activity 3 för andra gången. Det är verkligen med skräckblandad förtjusning som jag tittar på filmer där man bara sitter och väntar på att något ska hända - problemet är att man inte vet vad eller var. Jag älskade ettan när den kom ut, tvåan var också ganska bra och trean är rätt läskig den med, speciellt mot slutet. Men det tråkiga är att man redan kan grejen eftersom man sett föregångarna. Man vet liksom vad för typ av skräck man väntar sig. Men det gör ingenting. Det finns inget så hemskt/roligt som att bli riktigt uppskrämd en mörk vinterkväll!


Kommentarer
Ulrika:

Jag håller med! jag såg trean i förrgår och jag måste säga att det är liiite tråkigt när man redan kan "konceptet". Tycker dessutom tvåan var läskigast av dem alla! ^^

2012-01-23 ♥ 22:17:27
blogg: http://unikaulrika.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal