Adventspyssel

skrivet: 2012-11-25 ♥ 09:50:33
Jag har tjuvstartat med adventspyntet en smula. Stjärnorna är uppe, blommorna är planterade och ljusstaken är pyntad. Jag blev jättenöjd i år men kommer hela tiden på nya saker som jag vill ändra eller köpa till så jag kanske lägger upp fler bilder, vem vet. I dag ska jag fortsätta med sovrummet. Jag pyntar inte så mycket därinne, det räcker med stjärnor i fönstren tycker jag. 
 


En liten en som jag dekorerat med lite mossa längst ner.



Vit hyacinth som är planterad i en ljuslykta i fattigmanssilver.



En vacker julstjärna i vitt som jag strött lite vitt glitter över.


Mitt köksbord med julstjärnan i fönstret.



Adventsljusstake med fyra ljuslyktor som jag fyllt med flingsalt och stoppat i fyra vackra, handstöpta ljus.


Till höger om julstjärnan står en söt sockertoppsgran som jag planterat i en vit kruka. De är så söta!

Kommentarer
Mami:

Vad superfint och mysigt du gjort!!!

2012-11-25 ♥ 19:34:25
Felicia:

Så fint du har det!

Svar: Tack! :D
Sara

2012-11-26 ♥ 21:24:40
blogg: http://storasysteralskarmode.blogg.se/
Annika:

Mysigt :)

2012-11-28 ♥ 14:01:29
blogg: http://blogofphoto.webblogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal