OPI Skyfall collection

skrivet: 2012-11-10 ♥ 10:34:05
Jag har redan visat er två lack från OPI:s nya Skyfall-kollektion (James Bond) som jag köpt men här kommer lite bilder på hela kollektionen. Personligen tycker jag att OPI spottar ut lite för mycket nagellack just nu - hur ska man kunna köpa alla och hinna använda dem innan nästa kollektion står på disken? Men hursomhelst, Skyfall är faktiskt väldigt fin och jag gillar alla lacken jättemycket just för att färgpigmenten är så pass starka och fina. De blir verkligen som de ser ut på bilderna. Guldlacket (till höger på bilden under) är ett överlack med äkta bladguld vilket jag tycker är supercoolt. Har dock inte testat detta.
 



Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal