Miserable

skrivet: 2013-03-21 ♥ 12:09:03

Återigen - mitt bloggande har varit uselt det senaste. Jag är nämligen fortfarande sjuk och sitter nu på vårdcentralen för andra gången. Jag var här för en vecka sedan och blev diagnosticerad med öroninflammation och influensa och fick en penicillinkur på fem dagar. MEN INTE BLIR DET BÄTTRE FÖR DET. Jag har haft kontant ont i halsen i två veckor och tycker så sjukt synd om mig själv. Förhoppningsvis får jag något starkare denna gången!!

Så som ni förstår har jag inte direkt gjort något nämnvärt de senaste dagarna. Jag orkar inte ens läsa. Däremot har jag sett en hel del filmer och ätit en hel del god mat. Alltid något. Suck. Fortsättning följer...


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal