090407

skrivet: 2009-04-07 ♥ 20:29:42

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa en stund. Imorgon ska jag vikariera för två personer och samtidigt göra mina egna arbetsuppgifter så det blir nog en lång dag. Det är inte så mycket jag ska göra åt ENYAL och CALAN som är bortresta men så fort man får en extra uppgift på mitt jobb känns det som att man ska få en hjärtattack!

Vi hade rätt mysigt på jobbet idag ändå, Ender köpte glasstårta på lunchen som han bjöd på. Det var en mycket bra idé av min favvoturk! Tråkigt att han ska vara i Turkiet i två veckor nu. Andreas: kan du roa mig lite extra resten av veckan, tack. :) Vi kanske kan köra radiostyrd bil på torsdag, jag lovar att inte krascha bilen nedför trappan igen!

Jag har hållit på med min garderob en stund nu. Jag har proppat in alla överdelar med kort ärm. Det finns lite plats kvar för fler men inte mycket. Jag måste bestämma mig för vad jag ska ha i lådorna innan jag kan fortsätta. Ska jag ha skor, väskor eller mys- och jobbkläder? Jag ska sova på saken.



Alla mina tröjor med kort ärm. Mina långärmade tröjor, klänningar, byxor och kjolar får hänga kvar i en av de fula garderoberna så länge.


 


Kommentarer
Ally:

glasstårta är aldrig fel!

2009-04-07 ♥ 21:51:27
blogg: http://alexitas.se
M.N:

Bara reklam!

2009-04-07 ♥ 23:54:29
blogg: http://bloggensex.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal