090411

skrivet: 2009-04-11 ♥ 20:57:07
Jag är jättetrött just nu men jag har haft en jätterolig dag och hunnit med många saker. Vi var framme på torget på förmiddagen och tittade lite. Jag shoppade lite påskpresenter. Sedan köpte jag jord och lekakulor på Lantmännen. De har en jättebra jord som är ekologisk. Efter det åkte vi direkt till Niklas mamma och åt lite påskmat. Sedan tog vi bilen till Kinnekulle. Först gick vi till Martorpsfallen. Det var fullt med blåsippor där, så fint! Sedan körde jag till utkiksplatsen där vi såg en ekorre, flera fåglar, en citronfjäril, vitsippor och gulsippor. Blommor är så fint! Jag planterade lite på kvällen också. Av någon konstig anledning fick jag för mig att jag skulle hålla till i badkaret, jag vet inte om det var en så bra idé men jag slapp dammsuga efteråt i alla fall. Men nu är väl hela röret fullt med jord antar jag. Men det gör ingenting. Nu ska vi tar vår sista promenad med Colin och Attila. Sedan blir det mys!


Solen lyste.

Blåsippor.

Jag och Colin.

Mina söta hund

Ekorren

Vänern glittrar

Jag och Colin bland alla blåsippor


Kommentarer
Camilla:

Jättefina bilder. Förstår att ni haft en bra dag på fantastiska Kinnekulle:)

2009-04-11 ♥ 21:13:26
A m a n d a:

Vilka fina bilder! :D

2009-04-12 ♥ 20:19:42
blogg: http://amandisenberg.blogg.se/
Anonym:

vilken söt hund!

2009-04-14 ♥ 13:04:28
blogg: http://stilflickan.devote.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal