090414

skrivet: 2009-04-14 ♥ 19:31:22
Det känns sådär att vara tillbaka på jobbet. Som tur var fick jag en mjukstart - det fanns inga lastbilar att tillgå. Sedan cyklade jag iväg till sjukgymnasten. Jag ska nog dra ner på gångerna efter nästa besök och gå var tredje vecka istället för varannan. Jag kommer att börja med körskolan nu i april och jag vill inte ha för många tider att passa. Jag måste hinna träna också. Akupunkturen har dock fungerat väldigt bra. Jag rekommenderar det verkligen! Jag har gått där på grund av svår huvudvärk och att jag har svårt att slappna av. Det har blivit mycket bättre.

Colin ligger bredvid mig i soffan med nosen i mitt knä just nu. Han vill nog gärna smaka på min fil med cheerios. Han ska få slicka rent skålen. Det gillar han!

Nu måste jag springa till tvättstugan innan det är någon annans tur!


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal