090415

skrivet: 2009-04-15 ♥ 20:09:25

Idag när jag kom hem från jobbet fick jag jättefina blommor av min älskling. Vilken överraskning! Blommor är det bästa jag vet. (och diamanter) (och skor)... Hur som helst.. vi har hittat ett jättesött hus som vi ska åka och titta på. Insidan är väl inget speciellt fin men trädgården är verkligen superfin och välskött. Det enda jag oroar mig för är att det är mycket myggor där på kvällarna, det är ganska mycket skog runt omkring (ser det ut som på bilderna i alla fall). Jag är allergisk och kan helt enkelt inte bo där det surrar myggor överallt.

Imorgon har jag tusen saker att göra och jag kommer inte att vara lugn förrän jag har gjort dem. Jag får nog göra upp en liten lista så jag kan dämpa min stress lite grann innan jag somnar.

Grattis igen, Niklas. Hoppas du haft en bra dag!!

Här kommer lite bilder från idag:

Denna fina blombuketten fick jag idag. Gissa om jag blev glad!!

Min hamburgare

Niklas stora hamburgare

Min planteringsbänk med lite blommor på.


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal