090418

skrivet: 2009-04-18 ♥ 12:51:09
Efter jag hade städat upp efter igår och diskat i typ en halvtimma satte jag igång att baka till Niklas. Han tycker om pistaschmuffins så jag gjorde det och dumlemuffins. De blev helt okej faktiskt men lite plattare än vad jag hade hoppats på. Muffinsformarna var nog lite för svaga för att kunna hålla emot all smet. Men de var ju så söta så det gör ingenting. Jag har även hunnit plocka lite vitsippor idag när jag och Attila var ute på morgonpromenad (efter min joggingrunda). Jag förstår inte att jag kan vara pigg efter bara fyra timmars sömn. Jag somnar nog tidigt ikväll!


Recept ut Leilas bok "A piece of cake".
Jag gjorde grundreceptet och tryckte sedan i två dumle i varje muffins eller pistaschmassa.

Muffins

Blommor och fjärilar

Vitsippor


Kommentarer
Sofie:

Hej Sara!

Vilka fina muffinsformar du har, var har du köpt dem?

2009-04-18 ♥ 18:30:51
Sara:

svar: hej!

jag har beställt dem på www.inreda.com :)

2009-04-18 ♥ 19:42:46
blogg: http://smuls.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal