090419

skrivet: 2009-04-19 ♥ 10:24:43
Jag verkar vara en tidsinställd bomb men istället för att sprängas så vaknar jag. Varje dag kl 07:00 vaknar jag. Oavsett när jag somnar. Det är så typiskt. Idag var jag inte ens pigg. Varför vaknar man då? Den enda fördelen är att jag hinner träna innan Niklas vaknar. Då känner jag mig inte så stressad. Och man har hela dagen framför sig. Men det vore skönt att så sova till åtta i alla fall NÅGON GÅNG.

Idag ska jag ha en mysdag. Nu har jag jobbat med diverse olika saker i två dagar (överraskningsfest, städning, diskning, bakning, träning etc.) så nu är det min tur att vila. Jag ska se på tv, göra manikyr, sitta vid datorn, läsa på balkongen (om solen kommer fram igen) och äta glass.


Kommentarer
Anonym:

ey,nice blogg hörru:D





http://femsmultron.blogg.se är min blogg ialf:)

Skriver om det ALDRA SENASTE skvallret :)

Det är den största skvaller bloggen på blogg.se!!

2009-04-19 ♥ 15:09:55
madde:

sv: ja jag håller med :)



om inte annat för att se de i annorlunda tillfällen än vad man är vana att se dem.

2009-04-19 ♥ 19:32:22
blogg: http://justmadde.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal