090423

skrivet: 2009-04-23 ♥ 20:37:17

Idag jag jag haft en ganska rolig dag. Jag har haft fullt upp på jobbet med roliga saker och då tycker jag om att ha mycket att göra. Ender tog med mig ner till godismaskinen för första gången. Jag ville ha en Plopp men maskinen öppnade sig för salta grodor. Både jag och Ender hatar saltlakrits så vi gav bort dem. Som tur var hade han mer mynt så jag fick min godis. När jag kom hem tog jag med mig Colin på en joggingrunda till spåret och tillbaka. Han var väldigt långsam som vanligt så det blev inte mycket springande för mig men det gör ingenting. Sedan städade jag hela lägenheten och åt en sallad med räkor och färska champinjoner.  Det var gott! Nu har jag precis hjälpt Niklas att raka sitt huvud. Jag ville göra fotbollsmönster men det gillades inte... Han ska ju åka på hemvärnsövning imorgon och då ska man tydligen vara nyrakad på huvudet. Han har packat sin väska också och jag kunde inte hjälpa att prova några av hans saker. Jag ser verkligen fram emot att vara ensam hemma en hel helg och att mamma ska komma hit. Vi ska ha jätteroligt!


Om man inte var tvungen att duscha med andra och att gå på toaletten i skogen skulle jag väldigt gärna göra lumpen!

Vad tycks? Jag funderar på att gå till en tatuerare och fylla i den.



Kommentarer
Mia:

Du kunde ju sparat de salta grodorna till mig:) Jag älskar saltlakrits! Tyvärr somnar jag när jag äter godis men det kan det vara värt ibland!

2009-04-23 ♥ 21:03:41
blogg: http://pratkvarnenmiis.blogg.se/
calan:

Haha, gissa vem som åt upp alla satla grodor :)









2009-04-23 ♥ 21:10:19
Sara:

svar till calan: haha!

2009-04-24 ♥ 07:43:14
blogg: http://smuls.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal