090424

skrivet: 2009-04-24 ♥ 19:27:11
Jag och mamma har haft en jätterolig dag! Efter vi fikat två muffins var gick vi på en promenad i solen med Attila och Colin. När vi kom hem åkte vi till Lidens Blommor och Trädgård och köpte blommor. Jag köpte pelargoner, rosa förgätmigej, plocksallat och 10 smultronplantor. Sedan handlade vi massa mat. Det är inte bra när jag och mamma handlar tillsammans, det blir alldeles för mycket i vagnen. När vi kom hem satte vi oss på balkongen och åt lunch och solade. Det var härligt! Sedan planterade vi alla blommorna. Det blev superfint! Nu har vi precis ätit tacos och jag är proppmätt! Trots att vi har så roligt så saknar jag Niklas lite grann. Men det blir snart söndag. Då får vi träffas igen!


Muffinsbakning

Min fina blombänk

Pelargoner i olika färger

Många smultron väntas här!

Tacos

Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal