Alla mina hatlåtar är på radion!

skrivet: 2009-04-04 ♥ 09:09:51
God morgon!
Jag och Niklas sitter i bilen och är på väg till Göteborg. Det är soligt och fint väder och det ska bli jätteroligt att få ha en dag tillsammans och dessutom shoppa. Vi har på P3 i bilen, det är den enda radiokanalen jag kan lyssna på
(på grund av musikvalet). Men just idag under vår hittills 40 minuter långa bilresa har de spelat ALLA mina hatlåtar. Jenny Wilsons Wooden Chair, Marit Bergman, White horses - precis allihop! Jag tycker om många olika musikgenrer men en del låtar hatar jag bara. De är så hemskt dåliga att jag inte kan lyssna på dem för jag skäms å artisternas vägnar. Hoppas de spelar bra låtar resten av bilresan. Min favoritlåt just nu är Love love love med Agnes. Man blir så glad när man lyssnar på den!


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal