Bullar och myskläder.

skrivet: 2009-04-06 ♥ 20:57:22
Nu har jag kommit hem från gymmet där jag hade ett möte med min personlige tränare Bo. Det var inte riktigt som jag hade tänkt mig och jag fick inte så jättemycket information som jag inte redan visste om. Men jag har i alla fall fått bekräftelse på att jag tränar rätt och nu vet jag hur jag ska träna, äta och gå till väga för att nå mina mål. Efter fettmätning och konditionstest kom jag fram till att jag vill få upp min kondition från 33 till 40 på skalan och att jag ska gå ner 7 kg i fett. Det viktigaste är att jag tar god tid på mig och inte stresstränar. Det gör ju ingenting om det tar 5 eller 6 månader liksom. I augusti ska jag göra ett nytt konditionstest och en ny fettmätning för att se hur långt jag kommit på vägen. Jag känner mig väldigt motiverad nu när jag fått lite experthjälp!

...så nu sitter jag i sängen med Colin bredvid mig och äter bullar och dricker o'boy och tittar på när Niklas bygger ihop mitt klädskåp. Det var inte riktigt meningen men jag får väl passa på nu idag för imorgon börjar mitt nya tränings- och nyttighetsliv.


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal