Gamlingarna har börjat motionera!

skrivet: 2009-04-07 ♥ 17:59:34

Jag och Colin kom hem från motionsspåret för en liten stund sedan. Vi har promnerat och joggat om vartannat. Det var jobbigt men känns skönt nu efteråt! Jag har inte varit i skogen på ett tag. Det var roligt att se lite myror och flugor faktiskt! Jag såg dessutom massa gamlingar, typ 65+:are som gick i spåret. En del hade stavar, en del bara gick och någon joggade. Jag har aldrig sett så många gamlingar i spåret förut!

Nu ska jag ta ett varmt bad innan jag äter kvällsmat. Det är ju inte Desperate Housewives på tv ikväll heller så jag ska greja med mitt nya klädskåp innan jag går och lägger mig. Det är så roligt med nya möbler!


Badsalt från Björk & Berries och barnolja från Natusan (man blir så mjuk av det).


Kommentarer
Madeleine:

Åh, ett varmt bad lät som en skön idé! Hoppas du får en bra kväll!

2009-04-07 ♥ 20:09:16
blogg: http://chocolatechic.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal