God morgon!

skrivet: 2009-04-13 ♥ 09:51:09
Idag är det kallt och molnigt hemma hos oss. Det tyckte jag inte var roligt. Men huvudsaken är att jag är ledig. Det finns alltid något att hitta på inomhus. Idag har jag planerat att köra lite mer bil, äta min favoriträtt till middag, greja med min byrå så vi får lite ordning här hemma någon gång. Niklas kläder ligger i papperspåsar som står i ena hörnet i sovrummet, inte speciellt snyggt! När Niklas har åkt till jobbet kl. 16:00 ska jag se på One tree hill och Gossip Girl och bara mysa i soffan den sista ledighetstiden. Sedan ska jag sova så jag orkar gå upp 05:00 imorgon.

Veckoplanering:

Måndag: Ha så mycket roligt jag bara kan innan jag måste gå och lägga mig.

Tisdag: Jobba, sjukgymnast 15:00, tvättstuga 16:00.

Onsdag: Niklas fyller år. Vad vill du hitta på?

Torsdag: Städa? Fixa naglarna.

Fredag: Fira Niklas födelsedag. Jag har abonnerat denna kväll och ska hitta på något riktigt roligt/mysigt för bara oss två!

Lördag: Bara vara ledig! Jag håller tummarna för fint väder.

Söndag: Mysdag.


Det är bara Attila som vill ligga på balkongen när det är kallt.


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal