Inlägg från igår, ca 18:00. (Internet har varit nere)

skrivet: 2009-04-10 ♥ 07:17:34

Jag är så effektiv! Jag har jobbat mina 8 timmar, hämtat påskpresenter på stan, joggat 30 minuter, dammsugit, bytt sängkläder, duschat, lekt med Colin, ätit, gjort fransk manikyr och vattnat blommorna. Nu väntar jag på att nagellacket ska torka och lyssnar på Agnes. Hennes nya skiva är jättebra! Det är glada partylåtar kan man säga och det tycker jag om att lyssna på när jag är glad.


Det ska verkligen bli skönt att slippa gå till jobbet på ett par dagar. Fast jag har faktiskt turen att ha jättebra arbetskamrater och en del av dem saknar jag när vi inte ses på ett tag, just för att man har så roligt tillsammans! Jag har haft en period där jag inte alls ville gå och jobba ett tag nu men det börjar bli bättre och roligare. Men jag antar att jag aldrig kommer att bli av med det, jag är trots allt en riktig hemmatjej.


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal