Jag har fått mycket gjort idag!

skrivet: 2009-04-02 ♥ 19:16:02
Jag och Colin gick en jättemysig promenad förut. Jag försökte gå fort men det är inte alltid det lättaste med en trött colliehund bakom sig. Det var så varmt ute att jag kunde ha jackan uppknäppt och ändå vara varm. På lördag blir det definitivt en glass i solen för min del! Nu på kvällen har jag tränat, torkat golven, vattnat blommor, gjort en hårinpackning och fixat till naglarna lite grann. Jag känner mig ganska duktig så jag kanske ska fortsätta greja. Jag har lite papper att plocka iordning på och så behöver jag rensa min väska, jag hade lite kvitton, lösa tandpetare (ja, oanvända), godisar från Mango och lite annat smått och gott i den såg jag.


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal