Osminkat.

skrivet: 2009-04-17 ♥ 16:30:59
För några år sedan kunde jag inte tänka mig att gå ut utan att sminka mig. Jag behövde inte sminka mig mycket men lite behövdes för att jag skulle våga mig ut. Nu tycker jag om att vara osminkad ibland. Jag har till exempel varit på jobbet idag utan smink och efter det var jag en sväng på stan. Det är så skönt att inte känna sig tvingad att sminka sig varje dag! Jag tycker snarare att det är kul att gå ut utan smink just för att det är så få som gör det, då känner jag mig väldigt stolt över mig själv. Smink ska vara roligt inte ett måste! Det blir dessutom roligare att sminka sig dagen efter eftersom man låter bli det ibland. Det vore ju inte roligt att klä upp sig varje dag för då måste man ju klä upp sig dubbelt när man väl ska göra något speciellt, eller hur?
Måste ni sminka er varje dag?




Kommentarer
Rebecc:

Så sant! Jag är glad att du känner dig bekväm utan smink & som du säger, det är skönt att gå utan smink ibland! (jag går iof ganska ofta utan smink & när jag väl har smink har jag ganska mycket, oftast)

2009-04-18 ♥ 17:00:41
Sara:

svar: ja, det är ju det som är roligt, att ha lite mer ibland och ingenting ibland. :)

2009-04-18 ♥ 19:44:25
blogg: http://smuls.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal