Shoppingdag i Göteborg.

skrivet: 2009-04-04 ♥ 21:15:57
Nu är vi hemma från Göteborg. (Vi parkerade vid NK, Andreas, INTE FEMMANHUSET!) Vi har haft en jätterolig dag och superfint varmt väder. Det var nog det bästa. Jag är jättenöjd med mina inköp, jag lovar att lägga upp bilder imorgon! Jag skulle ha köpt byxor och en vårjacka men det finns bara fula byxor just nu. Jag gillar inte haremsbyxor, byxdressar och byxor i neonfärger; vad menas?! Jag får ta en shoppingdag här hemma i Lidköping istället och se om jag hittar något skojigt. Vi lunchade på ett trevligt fik på förmiddagen och köpte oss varsin liten milkshake på McDonalds innan vi åkte vidare till Ikea. Där var det fullt med folk som vanligt. Vi kom ut med två fulla kärror av möbler. Det fick precis plats i bilen (vi fick åka med bakrutan öppen en smula). Nu har vi burit upp allting men ingen av oss orkar skruva ihop något ikväll!

Min mamma och mormor har varit hundvakter åt oss. De har ägnat sig åt att städa. Damma lister och dörrar (sådant som man inte gör varje gång man städar), torkat av vår soffa och dammat hela vår bokhylla! Det är alltid roligt att komma hem till ett städat hem, speciellt när vi redan bestämt att vi skulle göra dessa saker snart.

Nu ska jag tvätta bort mitt smink och bara mysa på (som Martin brukar säga).


I Göteborg


Bara hälften av vad vi köpte!


Baksätet är fällt och bilen är fullproppad!


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal