Städdag!

skrivet: 2009-04-13 ♥ 20:20:01
Idag har jag städat och grejat hela dagen. Jag har dammsugit överallt + balkongen, torkat av utemöblerna och balkongräcket och min planteringsbänk. Jag har även dammat alla nya möbler, torkat av mina väskor och lagt fint i en låda, sorterat alla skor och ställt dem i olika lådor och nu på kvällen har jag dammat böcker i bokhyllan samtidigt som jag tittade på Beck - Flickan i jordkällaren. Den var bra faktiskt. När jag hade ställt fram alla mina skor för att kunna sortera in dem i olika kategorier insåg jag att jag har alldeles för lite skor och de flesta är svarta eller vita. Jag måste köpa lite fler roliga skor i fina och klara färger. Det åker högst upp på köplistan! Hur som helst så blev allt jättebra. Imorgon ska jag fortsätta greja i bokhyllan. Jag fick avbryta eftersom jag ska (läs måste) sova. Just det, jag spolade upp diskvatten, då blir det diskning först...


Alla mina skor. (Det ligger två par i en del lådor).


Kommentarer
jenny:

hhaha okej, jobbigt. :)

jag håller på att göra mig iordning (:

oj, det var inte lite skor du har ;D

2009-04-14 ♥ 07:33:56
blogg: http://jhenys.blogg.se/
terese:

Duktigt! Men visst känns det nästan skönt att inse att man har för LITE skor. Då blir man ju tvunen att shoppa lite;) Smart att behålla kartongerna egentligen. Mina skor ligger bara i en stor hög

2009-04-14 ♥ 13:20:22
blogg: http://hellotess.blogg.se/
jenny:

haha okej :D

ja det tyckeer nog jag oxå ;)

haft en bra dag`?

2009-04-14 ♥ 17:12:50
blogg: http://jhenys.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal