Tårta.

skrivet: 2009-04-29 ♥ 12:51:27
Idag har jag ätit tårta, ätit lunch ute i solen och varit på banken och talat ekonomi. Det var mest prat om pension och det är ju faktiskt bra att veta vad det är och hur man ska spara. Jag tog med mig lite papper hem som jag ska läsa igenom för eventuellt privat sparande. Jag vill inte bli fattig när jag är gammal. Det är ju då man ska göra det man inte hunnit med, typ resa, äta god mat (ingen bryr sig om man är lite tjock), läsa tidningar, fika, gå på stan och bara mysa!

Nu ska jag ringa min PT innan lunchen är slut. Jag får lite ont i benen när jag springer så jag måste tala med honom om det.


Kommentarer
Petter:

Ja eller hur, jag planerar att när jag är typ 80 så ska jag bli sjukt fet! Bara käka choklad hela dagarna!



Kör på snaggat då!

2009-04-29 ♥ 15:01:14
blogg: http://pttr.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal