Veckoplanering.

skrivet: 2009-04-20 ♥ 12:02:22

Jag ska ha en väldigt annorlunda vecka. Jag kommer bara att träffa Niklas idag och på torsdag kväll för på fredag kl. 08:00 ska han vara på militärövning. Jag kommer alltså att vara ensam i stort sett hela veckan. Jag tycker inte om att vara ensam, det räcker med varje kväll på vardagarna. Som tur är har jag och mamma planerat en helhelg! Vi ska laga god mat, se på film, spela tv-spel och bara mysa!


Veckoplanering


Måndag: Ringa banken, ringa min frisör, ringa körskolan, övningsköra, spela Worms.


Tisdag: Gå till banken 10:00, information på körskolan 17:30.


Onsdag: Träna


Torsdag: Träna


Fredag: Ledig/jobba hemifrån. Tvätta 06:00 - 11:00, mamma kommer; laga tacos och se på film! 


Lördag: Ledig! Bara mysa.


Söndag: Mer mys och kanske lite städning.


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal