Vilken underbar dag!

skrivet: 2009-04-10 ♥ 13:09:04
Jag började dagen med att jogga och göra 100 situps. Sedan åt vi frukost och gjorde oss iordning. Vi åkte till vårmarknaden här i Lidköping. Det var mycket skit men jag hittade tre söta servetter och vårens första uteblommor; 5 söta penséer i rosa och cerise. Jag ska plantera dem när vi kommer hem från påskmiddagen vi ska vara på hemma hos Niklas moster klockan 14:00. Det ska bli gott! Efter vårmarknaden tog vi oss varsin glass, också vårens första.


Mina söta ballerinaskor - passar perfekt nu i påskhelgen!


Madeira Top från Klings är god! Men lite stor...


Servetter med jordgubbar, blommor och nyckelpigor.


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal