BORTKASTAD TID

skrivet: 2009-08-23 ♥ 18:02:36
Skolan är ju egentligen bara bortkastad tid. Eller lite i alla fall. Eller så var det medieprogrammet som var för slappt... Hursomhelst, jag har läst Foto A och B men kommer inte ihåg ett dugg av Photoshop. Visst, jag kan trycka på de olika sakerna och förändra bilden men jag minns ingenting och får sitta och leta som en galning. Finns det någon billig Photoshop for dummies som jag kan köpa kanske?

Jag älskar min dator ändå. Den är fin, mysig, trevlig och bra för miljön - min nya bästis kanske? Imorgon ska vi fixa till Internet på den och ladda ner virusskydd. Sedan kommer jag nog att bli sittandes framför den i flera timmar varje dag känns det som. Allt man köper är ju så roligt i början! Jag har fått med "Acer GameZone" och satt i en timma och spelade Rainbow Web förut. Hihi. Jag älskar min nya leksak.


Så här ser han ut (ja, det är en han). Mycket stilren!


Kommentarer
Anonym:

åhh tack så mycket!! :)

2009-08-23 ♥ 19:31:03
♥ mikaela:

oh vad härligt med en ny dator, det skulle jag också behöva. :) hihi.

2009-08-23 ♥ 20:40:26
blogg: http://ingamikaela.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal