BOWLINGFEST

skrivet: 2009-08-22 ♥ 10:41:57
Igår var jag på bowlingfest med tacobuffé med jobbet. Det var ganska trevligt och det gick bra att bowla trots att jag hade ont i handleden. Jag hittade ett perfekt lila klot som matchade min klänning. Det tråkiga med våra jobbfester är att det bara jobbar tre damer i hela fabriken inklusive kontoret så igår var jag och Camilla ensamma med massa herrar, på gott och ont!
Efter bowlingen åkte jag och turken hem med taxi och somnade ganska direkt. Han skulle med ett tåg 9.15 och jag ska fika 11.00, alltså om 20 minuter. Dags att klä på sig! Här kommer lite bilder:


Mitt lag; Tobias, Gösta, CALAN och SANIL

Jag och världens bästa Ender

Ender och Tobias

Ingen kommentar...

Dags att gå hem


Kommentarer
calan:

Men vi var bäst! =)

2009-08-24 ♥ 20:56:11





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal