INSPIRATION 0

skrivet: 2009-08-28 ♥ 23:05:14
Jag försöker välja ut en outfit till imorgon då jag ska jobba men jag har ingen som helst inspiration. Helst skulle jag vilja gå i myskläder men det går ju inte för sig i ett exklusivt parfymeri. Jag skulle ju kunna välja ut den imorgon men jag vill inte störa N när han ligger och sover. Rätt dumt att ha sin garderob bredvid pojkvännens sängsida... Men att flytta garderob kl 23.00 på kvällen verkar inte som en bra idé. Då känns det bättre att tvinga ihop en outfit nu. Kanske att jag hänger fram en i reserv också. Man vet ju aldrig vilket humör man är på när man vaknar.

Kvällen har varit mysig men alldeles för kort. Det är egentligen dags att sova men jag måste nog fixa lite till innan jag kan somna. Allt kom liksom i andra hand idag, jag var tvungen att prioritera spontaniteten. Ni vet, göra det man känner för. Något jag ägnar mig åt allt för sällan, planeringsfreak som jag är.


Jag har en webkamera nu, hihi.


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal