SMULAN TIPSAR

skrivet: 2009-08-20 ♥ 19:43:48

Åk inte och storhandla när du är superhungrig och godissugen! Det blir inte bra helt enkelt. Och att godiset och kakorna är strategiskt placerade i slutet av affären gör ju inte saken bättre. Fast bortsett från detta tycker jag om att gå i mataffären och köpa massa nya kryddor och grönsaker och allt möjligt gott. Idag blev fyndet en låda kokosbollar och en påse citronmuffins som jag kan mata turken med som ska bo hos mig imorgon. Det blir bra.

N är hemma ikväll. Han hade städat hela lägenheten och tvättat idag. Hur lyxigt som helst! Stryka fick jag göra själv men det är ju en baggis. Han lagade min älsklingsrätt till mig för en stund sedan så nu är jag mätt och belåten också. Nu fattas bara lite massage på det. Kanske kan jag smöra mig till det.


Halvvägs till kassan


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal