STUDIO 33

skrivet: 2009-08-27 ♥ 18:42:02
Min frisör har precis öppnat eget med två andra tjejer från min före detta frisörsalong, Studio 33 heter den, den nya alltså. Jag var där för första gången idag (de har bara haft öppet i en månad typ) och klippte mig. Jättefin salong och väldigt fin inredning! Jag skulle rekommendera min frisör men jag vill inte att alla tider är uppbokade när jag ringer så jag säger inte mer än att hon jobbar på Studio 33. ;)

Jag köpte med mig ett värmeskydd hem från Matrix. Jag sprayar alltid lite sådant i håret innan jag fönar det torrt för att skydda håret. Den doftar gott dessutom. Ett bra tips!


Vavoom Gold Heat från Matrix

Kommentarer
Perez.:

Det var en unik modevisning skapad av Nordiska kompaniet och kungliga operan med designer som Filippa K, Lars Wallin mm.



Det var jätte kul, mycket bra folk var där =)

2009-08-27 ♥ 19:47:35
blogg: http://perezj.se
Linda:

Jag fick ljuslyktorna i present för ett tag sen och vet tyvärr inte vart de kommer ifrån. Men jag tycker mycket om dem. Ljuslyktor är helt underbart på hösten. Jag har tjuvstartat ikväll :] Ja, vi ses på lördag :D Ta jättegärna med armbandet om det är färdigt. Har för mig att det var det :]

2009-08-27 ♥ 23:30:18
blogg: http://kameralins.blogg.se/
Frågor:

Mysig blogg du har :)



Vad tycker du om dagens fråga i bloggen?

2009-08-28 ♥ 13:23:52
blogg: http://vasaruatt.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal