091204

skrivet: 2009-12-04 ♥ 20:25:13

Kvällen blev inte alls som jag hade tänk mig. Jag skulle åkt hem från träningen, duschat, lagat en god maträtt och sedan satt mig i soffan med massa filmer, klarvaken och på bra humör. Istället kom jag hem utsvulten, tog en snabbdusch, åkte till affären för att i desperation köpa något att äta men var alldeles för trött för att orka tänka så allt jag kom hem med var ett paket smörgåsrån, en påse neverstop, ett paket ägg och en vit julstjärna... (!). Väl hemma paniklagade jag en omelett och tände lite ljus för att sedan lägga mig i soffan och se på film. Där fastnade jag till nu. Alldeles utmattad. Det är jobbigt att vara mig ibland. När man inte orkar mysa är det något som är väldigt fel!

Just nu sitter jag vid köksbordet och försöker piggna till inför film nummer två.


Jag har köpt en julklapp idag. Hihi. Men jag tänker inte tala om till vem!
Parentes: Om jag hade vetat hur omslagspapperet såg ut hade jag aldrig bett dem slå in den till mig!

Julemys


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal