091222

skrivet: 2009-12-22 ♥ 16:15:03

Nu har jag pysslat hela dagen! Slått in julklappar, städat, varit på stan... och om liten stund ska jag ställa mig i köket och steka hundratals köttbullar. Inte riktigt kanske men vi har köpt en stor paket färs så det kommer att bli fullt i stekpannorna.

Lägenheten börjar att bli julfin i alla fall. Det är lite saker som ska plockas undan bara. Och golvläggarna var här för en stund sidan och fixade till listerna där vi fått nytt golv (innanför ytterdörren, jättefina gråa klinkers) så allt är liksom färdigt nu! Det känns så skönt.

Men ingen mysig pysseldag utan olyckor; jag har såklart klantat till mig och tappat en stor, tung "korglåda" på mig själv när jag skulle lägga upp den på en garderob. Jag höll den över huvudet ochså tippade den bakåt och jag fångade den med ryggraden, precis under nacken. Så nu har jag stora röda märken där... Typiskt mig.


Min goda frukost; en grov fralla och en lussekatt till efterrätt + en kopp julte.

Det tog en stund men nu är det klart!

Tjusiga julklappar


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal