091230

skrivet: 2009-12-30 ♥ 17:52:39

Lång dag. Trötta ben. Men nu är jag äntligen hemma! Jag och mami har haft fullt upp med massa ärenden idag fast när jag tänker efter så känns det som om vi inte hunnit någonting. Jag har nyårshandlat; fläskfilé med potatisgratäng står på menyn. Till dessert tänkte jag fixa banana split och milkshake. Dessutom har jag laddat upp med massa choklad, två chipspåsar och såklart huvudingrediensen Moët & Chandon! Efter mataffären åkte vi till Lidens Blommor & Trädgård, min älsklingsbutik när jag ska köpa växter. De hade 50% rea på alla gröna växter. Jag köpte bara en växt, lite fjädrar och pinnar till mina orkidéer men mamma hittade lite fler växter. Sedan åkte vi in till stan där jag köpte massa strumpbyxor på Åhléns, tre småtuber Eight Hour Cream och några ansiktsmasker. Känner att jag behöver det just nu.


Eight Hour Cream - jag är beroende. Allvarligt.

De tjocka strumpbyxorna kommer att bli jättefina till mina långa skjortor istället för leggings!

...Så nu ska jag tvätta bort allt smink och lägga på en rengöringsmask i ansiktet och sätta mig med nya H&M-katalogen! Är superdupernyfiken!


Du var efterlängtad!


Kommentarer
Madde:

sv: tack :) fin blogg du har! är på jakt efter fina tjockare strumpbyxor, ska kolla åhlens nu när jag såg dem du fått tag på :)

2009-12-30 ♥ 20:29:19
blogg: http://maddefredrixon.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal