3 ADVENT

skrivet: 2009-12-13 ♥ 19:42:39

Till frukosten tände vi tredje ljuset. Det närmar sig nu. Och jag är i full julstämning. Äntligen. Det känns inte som att julafton är så nära, hur kan tiden ha gått så fort? Som tur är hjälper en armé av tomtar till att höja stämningen. Jag har julpyntat idag. Imorgon sätter vi upp granen. Den vackraste dekorationen. Sedan fattas bara julklapparna som ska ligga inunder. Jag är snart klar med det också. Lite finslipning kvar bara. Idag fick jag oväntat mysbesök också. Alltid uppskattat.

Imorgon firar vi Lucia på jobbet. Jag längtar efter min lussekatt redan nu.


Nya favoriten

Jag älskar snögubbar

Min minigran

11 dagar kvar


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal