ANDRA ADVENT

skrivet: 2009-12-06 ♥ 20:28:43

Jag skulle kunna skriva om allt negativt som hänt idag bara för att jag känner mig apatisk men det tänker jag inte göra för det är andra advent, jag har ett rent och mysigt kök, två söta hundar som tassar omkring och precis mumsat i mig en köpe-lussekatt som jag tinade i ugnen. Jag ska bara jobba tre dagar följande vecka och sedan ge mig upp på juläventyr med mami. Tre dagar god mat, shopping, skratt, julmusik, några åkturer på Jukeboxen på Liseberg, fika... Åh, vad jag längtar!

Eftersom mitt julbak blev flopp tog jag en långpromenad med Colin i rask takt och hoppade ner i badkaret när jag kom in. Jag har badat och skrubbat mig i sockervaddsprodukter så hela jag doftar som en godis nu. Men jag är ren och fin och redo för vecka 50.


En tysk tomte


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal