HELLO IT'S ME

skrivet: 2009-12-20 ♥ 19:01:23

Jag är mig själv igen nu. Jag har spenderat eftermiddagen hemma och pysslat med allt möjligt. Bakat, städat i badrumsskåpet, spelat musik, varit ute och fotograferat, strykt kläder, gjort min hund julfin, planterat i en fin kruka och gått promenad i den glittrande snön. Jag bryr mig inte mer om det som tyngt mig de senaste dagarna. Jag tänker inte slösa energi på saker som inte betyder någonting.

Nu sitter jag i soffan med datorn i knät och ser på One tree hill. Sedan ska jag fixa lite kvällsmat och en kopp te och se på Gossip Girl och Anna Ankas Jul.

Kika in igen lite senare. Tänkte lägga upp mitt bästa vintertips!


Jul

Hyacinther med lite mossa

Min fudge. Har inte lagt upp rutorna i någon skål ännu. Tänkte vänta till onsdag. Jag tyckte att de smakade lite konstigt men Niklas gillade dem. Och det är huvudsaken. Jag har en Paradisask att mumsa på. :)


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal