LISTA #2

skrivet: 2009-12-20 ♥ 21:34:06

Det är så roligt att skriva listor så här kommer en till:

Namn: Sara
Piercingar: Jag har hål i öronen och ett i näsan som växer igen.
Tatueringar: Nej.
Längd: 167 centimeter.
Skostorlek: 37 - 38.
Hårfärg: Ljusbrun men tonar till mörkbrun.
Fräknar: Inte så många. :)
Motto: Snällhet varar längst.
Kär? Ja, i min nya guldklänning. ;)
Önskar du att du bodde någon annanstans? Om jag gör!
Tycker du att du är attraktiv? Ibland, ibland inte. Beror på omständigheterna.
Dricker du? Om "dricker du" menas som att jag dricker mig full på fester flera gånger i månaden så är svaret nej.
Röker du? Nej, jag hatar cigaretter!
Vilket schampo använder du? Tresemmé för volym.
Vilken parfym använder du? "Vilken" Oj... Jag har ju en hel byrålåda full men min favorit just nu är Chloé!
Vad är du rädd för? Jag är mörkrädd. Och att förlora kontrollen. Är kontroll-freak.
Gillar du att tvätta? Jag älskar hemmasysslor men inte i kombination med ett heltidsjobb. Då är det bara jobbigt.
Gillar du berg- och dalbanor? Nej, men älskar karuseller som snurrar runt.

Senaste...
Filmen du hyrde? Haha. Det måste ju varit typ hundra år sedan! Ingen aning.
Filmen du köpte? Säger jag inte. Det är en julklapp till någon. Senaste filmen jag fick var Jurassic Park-trilogin.
Låten du hörde: Agnes - Big Blue Wall
Låten du laddade ner? Jag laddar inte ner.
Personen du ringde? Mami.
Personen som ringde dig? Niklas.
TV-program du såg? Anna Ankas Jul.
Person du tänkte på? Mig själv?

Favorit...
Låt: Det där är ju jättesvårt. Men en låt som alltid får mig att höja volymen är Maskinens Segertåget!
Sak att göra: Mysa!
Sport: Spansk fotboll.
Dryck: Vatten. Med eller utan bubblor.
Kläder: Klänningar eller pyjamasbyxor.
Film: Forrest Gump och Spy Game.
Bil: Barbie Fiat.
Serie: 24.

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? Det är väl klart, är ju tjej.
Gråtit över en flicka? Tjejkompisar, ja.
Ljugit för någon? Om jag ska kunna fortsätta får jag väl svara nej på frågan?! ;)
Varit i slagsmål? Nej.
Blivit arresterad? Ja. Hihi. :(
Träffat någon från internet IRL? Nej, men nästan. Ångrar det ibland, Vic! 

Antal...
Gånger du varit kär? Kanske tre.
Gånger ditt hjärta brustit? Det håller man väl inte räkningen på?
Hjärtan brustet på grund av dig? Massor såklart. Hallå! ;)
Tjejer du kysst? 0
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Några få på Facebook.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Jag har varit i tidningen massa gånger faktiskt. Har dock inte räknat.

Senaste...
Boken du läste? Räknas körkortsboken? Håller faktiskt på med en just nu som heter Bödeln och handlar om en man som arbetade som just bödel under andra världskriget. En sann historia.
Personen du fick e-mail av? Det var väl reklam antar jag.
Personen du fick brev av? Jag har fått några julkort. :)
Personen du fick sms av? En snäll kollega.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? "Hela min familj" består av mig och mami och vi åt middag ihop i onsdags. :)
Saken du köpte? Två nagellack till mig själv som jag glömde inne på kontoret.. Typiskt mig. Imorgon kommer jag och hämtar er mina älsklingar!
Vad har du gjort idag? Massor! Pysslat hemma, sett på tv, bakat fudge, lekt med min hund, badat, städat badrumsskåpet, fotograferat, bloggat med mera.
Var det kul? Jag gör bara roliga saker.
Brukar du svära mycket? Ibland slinker det ut ett fult ord här och där... Speciellt på jobbet av någon konstig anledning...
När stiger du upp på morgonen? Jag brukar vakna senast 6.30 av mig själv. Då tror kroppen att jag har försovit mig. Jättekul.
Vad har du på dig? Pyjamasbyxor och en sovtshirt med Hello Kitty.
Vad ska du göra ikväll? Gå och lägga mig.
Vad är du allergisk mot? Myggor och cigarettrök.
Var har du ont? Det skulle väl vara i mina torra läppar då om jag måste välja något.
Använder du hårspray? Om jag gör "frisyrer" med lockar och sådant.
Kan du stå på händer? Nej. Haha.
Håkan Hellström eller The Ark? Usch. Pass.
Salt eller socker? Havssalt. Mums.
Gillar du ketchup? Ja, utan socker.
Är du glad nu? Ja men mest trött.
Var du glad igår? Inte så faktiskt.
Vad dansar du till? Glad musik.
Stockholm är... ? hem till mitt älsklingsvaruhus NK.
Göteborg är... ? mysigt men gillar inte dialekten. :)
Kan du sjunga? Om jag kan.
Spaghetti eller makaroner? Tunna spaghetti och makaroner är lika gott. Kan inte välja. Men tjocka spaghettisar är äckligt!
Land du vill besöka? Om jag bara får välja ett får det bli Ryssland!

Nu ska jag lägga mig i sängen och se på fotboll och ringa lite samtal. God natt! Imorgon hinner jag inte blogga förrän till kvällen. Lovar att visa mina nya nagellack då!


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal