MYS

skrivet: 2009-12-21 ♥ 21:30:38


En liten bild på mig när jag äter hamburgare

Min söta hund

Nu ska jag lägga mig under täcket i sängen innan jag fryser ihjäl. Om jag har tur får jag sällskap av Niklas en stund så han kan hjälpa mig att få upp lite värme. Det borde vara olagligt att ha så här kalla lägenheter på vintern!

Imorgon har jag återigen tusen saker att pyssla med. Tror jag börjar med alla ärenden som ska fixas så jag kan stanna inne sedan resten av dagen. Det kommer att bli paketinslagning, köttbullestekning, städning och lite annat smått och gott. Ska dessutom lyssna igenom min nya Agnes-skiva som Niklas köpte till mig idag med Aftonbladet. Två nya låtar och lite andra låtar i nya versioner och så. Eller så lyssnar jag på den nu... Är faktiskt väldigt nyfiken på hur de nya låtarna låter. :)


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal