REGN REGN REGN

skrivet: 2009-12-10 ♥ 15:53:09

Det regnar i Göteborg. :( Vi som ska gå på Liseberg... Tur att det finns paraplyer! Vi har gått på stan hela dagen och jag har jätteont i axlarna. Är inte van vid väskan som jag tagit med mig. Mycket shopping blev det inte heller men jag har sett mycket fint! En julklapp har det blivit och två presenter till mig själv. Hittade jättefina lackleggings inne på Prickig Katt, ett par med nitar vid foten och ett par med dragkedja. Nu ska jag be mamma massera min nacke och axlar så jag orkar ut igen. Håll tummarna för att det slutar regna!

Mat på en rastaurang på Kungsgatan; kycklingpasta med champinjoner, pesto och basilika.


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal