SHOPPINGDAGS

skrivet: 2009-12-22 ♥ 09:56:49

Nu är jag redo för att slåss med alla julklappstokiga människor på stan! Jag är inte alls ute i sista minuten, ska bara komplettera lite till alla. Så fort Niklas kommer ut ur duschen sticker vi. Men man kan inte shoppa på fastande mage så vi börjar med frukost på stammisfiket. Ska jag ta varm choklad eller te? Vad jobbigt det blir när man tycker om många saker. Det blir så svårt att bestämma sig. Det var mycket lättare för några månader sedan då det bara var en sorts dryck som gällde!


Idag har jag på mig min rutiga oversize-skjorta från MQ och ett par leggings med nitar längs benen. I öronen har jag ett par matchande örhängen från Pilgrim och dagens parfym är Ralph Lauren Hot.


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal