SÖNDAGSLISTA

skrivet: 2009-12-20 ♥ 14:14:38

Eftersom jag inte riktigt är på skrivhumör så tog jag Kenzas lista som hon hittat på Cosmopolitan.se. Då slipper jag skriva. Till några frågor behövs ingen inspiration! Läs och njut:

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att min pojkvän tröstade mig.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Låg i soffan och tittade på Lost.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Åt lunch.
Det sista du sa högt: Något med att jag kunde bära ut tallrikarna.
Det senaste någon sa till dig: ”Tack för en underbart god måltid.”
Vad har du druckit idag: Vatten.
Vad var det senaste du åt: Kyckling och ris.
Vad var det senaste du köpte: Mörk mjölkchoklad.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Blå (!)
Vad är det för väder hos dig nu: Mulet, snöigt, kallt.
Godaste glassmaken: Choklad.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, det gör jag. Speciellt när det gäller skor.
Sover du tungt: Ja, mycket.
Drömmer du mardrömmar: Ibland. Inte så ofta just nu.
Trivs du med ditt jobb: Pass.
Favoritklädsel: Klänning eller myskläder.
Favoritlåt just nu: Någon med Agnes.
Vad ser du om du tittar till höger: Jag ser mina blommor och ut genom fönstret.
Vad gör dig glad just nu: Att jag har världens bästa pojkvän och familj. Att jag ska baka om en liten stund. Att det är alldeles vitt och kallt ute. Att det snart är julafton. Att jag är ledig från jobbet i två veckor. Att Anna Ankas Jul börjar på tv ikväll.
Vad ska du göra härnäst: Baka fudge!
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt.
Humör just nu: Lite nedstämd.
Favoritgodis: Geisha.
Kläder just nu: Rutiga flanellpyjamasbyxor, ett grått linne och en varm luvtröja.
Sommarplaner: Har inte kommit så långt i planeringen men en resa vore kul!
Hur många kuddar sover du med: Två.
Morgon eller nattmänniska: Morgon.
Vad är viktigast för dig: Att alla jag tycker om mår bra och är glada.
Är du kittlig: Nej, inte så faktiskt.
Snarkar du: Nej, jag sover tyst som en mus.
Stjärntecken: Stenbock.
Äckligaste insekten: Fästingen, lätt!
Längtar du mest efter just nu: Julafton.


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal