TINY BABIES

skrivet: 2009-12-04 ♥ 14:08:56

Igår möttes jag, Enyal + fru och AnwenStadt för att äta lite mat och umgås. Vi hade ingen aning om att det skulle hållas Music Quiz klockan nio och tänkte "visst, vi fyller väl i lappen då..." och döpte oss till "TEAM Tiny Babies" (jag råkade säga så om små vindkraftverk förra fredagen och det tyckte de andra var så roligt). När det var dags att räkna upp alla placeringar satt vi och väntade och väntade men de ropade aldrig upp oss. Till sist var det bara vinnaren och andraplatsen kvar och då säger gubben att ett lag som hette EMD och Tiny Babies skulle komma fram. Haha! Vi vann inte men vi kom tvåa. Så sjukt. Vi var inte ett dugg seriösa men roligt var det i alla fall. Så nu ska vi vara med i finalen den 17:e december.

Tog tyvärr inga bilder men jag hade på mig svarta leggings från H&M, en svart paljett-tunika från Mangooch min svarta kashmirkofta från Sisters ovanpå. Lite casual chic så där.

Nu ska jag strax åka till gymmet och vara där i en timma.
Sedan ska jag hem till världens myskväll. Berättar mer sedan!


Tiny babies?


Kommentarer
Urska:

Yeaaaah! Tiny babies rock! BTW, you forgot the most important part, they announced us a TEENEE babies :DDD heheheh.

And you forgot to share which perfume where you wearing ;)



we are gonna kick us on 17th! Seriously!

2009-12-07 ♥ 21:38:43





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal