TURKEY IS THE SHIT

skrivet: 2009-12-25 ♥ 21:24:43

Mums. Jag är så mätt att jag inte behöver äta på flera dagar! Två portioner kalkon, potatis, brysselkål och gele och två bitar kladdkaka med glass. Behöver jag förklara närmare? Tror inte det va... Min mami lagar god mat hon! Nya juldagstraditionen är spikad. :)

Nu sitter jag och Niklas i soffan och ser på Rolandz - The Movie som han fick i julklapp. Jag lyssnar mest. Men skrattar gör jag inte. Inte riktigt min humor även om jag förstår att andra tycker att det är det. Min humor är mer Franz Kafka-böcker, Mia och Klara eller Jeremy Davies karaktär i Saving Private Ryan. Haha, jag skrattar ihjäl mig när han välter hjälmarna i tältet. Hursomhelst... jag är mätt och belåten och glad. Ikväll ska jag få lite massage med min nya massageolja som doftar marockansk ros. Lite doftljust ska tändas också. Det tycker jag om.


Mamma har så fint hemma. Blixten på kamera förstör ju mysstämningen lite. Det var inte alls såhär ljust!

Mums


7


Niklas ville att jag skulle göra en toalettmin ;)

Min outfit. Sötaste tofflorna!


Kommentarer
hanna:

TACK så mycket :) fin blogg du!

2009-12-25 ♥ 21:33:30
blogg: http://rothis.blogg.se/
Caroline:

Sv: Ja, den var helt okej:)

2009-12-25 ♥ 23:11:41
blogg: http://youmeandsally.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal